ESPAÑOL

Los estudios propios de posgrado de la UDC son enseñanzas organizadas por la universidad o en colaboración con otras instituciones que en , caso de superar las correspondientes evaluaciones, conducen a la obtención de títulos y diplomas propios de la UDC.

La UDC ofrece una amplia selección de programas propios de posgrado de calidad, diseñados para complementar los planes de estudio vigentes con el objeto de mejorar la cualificación profesional y actualizar conocimientos, combinando la enseñanza académica con la práctica profesional.

La diversidad de la oferta de estudios propios de posgrado (cubre un extenso campo y ámbitos de estudio) pretende dar una respuesta actualizada a las necesidades de formación específica demandada por los nuevos graduados, licenciados y profesionales con cierta experiencia en el mundo laboral. Algunos cursos incorporan en sus programas la posibilidad de realizar prácticas en empresas e instituciones españolas y comunitarias.

En algunos casos la modalidad de impartición es semipresencial, a distancia o incluso virtual (on-line) con el objeto de facilitar el acceso y compatibilizar el período formativo con el desempeño laboral.

 

GALEGO 

Os estudos propios de posgrao da UDC son ensinos organizados pola universidade ou en colaboración con outras institucións que, caso de superar as correspondentes probas de avaliación, conducen á obtención de títulos e diplomas exclusivos da propia UDC, que non teñen carácter oficial.

A UDC ofrece unha ampla selección de programas propios de posgrao de calidade, deseñados para complementar os planos de estudo vixentes co obxecto de mellorar a cualificación profesional e actualizar coñecementos, combinando o ensino académico coa práctica profesional.

A diversidade da oferta de estudos propios de posgrao (cobre unha extensa gama de ámbitos de estudo) pretende dar unha resposta actualizada ás necesidades de formación específica demandada por novos licenciados e profesionais con certa experiencia no mundo laboral. Algúns cursos incorporan nos seus programas a posibilidade de realizar prácticas en empresas e institucións españolas e comunitarias.

Nalgúns casos a modalidade de impartición é semipresencial, a distancia ou mesmo virtual (on-line) co obxecto de facilitar o acceso e compatibilizar o período formativo co desempeño laboral.